Pages

Sample text

Sample Text

Monday, October 7, 2013

Day 12 ✏ 科爾馬 (Colmar)

由於天兔,阿力要滯留瑞士,但唔代表冇事做。今日要靜靜坐低做公司事務,所以我要自己搵節目。朋友於是推介一處離Zurich兩個小時火車程嘅法國Alsace小鎮Colmar。睇過相片,知道一定唔會令我失望。

朝早九點十五分,出發到Zurich HB。由於車程包括法國,所以唔可以喺售票機買票,一定要到ticket office買,來回half fare車費CHF66(HK$564)。由Zurich到Basel,車程大慨五十三分鐘。

Add caption

車開出冇耐,個天非常陰,雲層好低,令我好擔心。冇理由喇,check過天氣報告,明明話天情!好彩過咗隧道以後,天色變晴,開心哂!

到達Basel之後就往下一層走,就會見到一個通往法國嘅gate,大大個門牌寫住France,一定冇走失!


入咗閘之後就係另一組月台,上咗另一部往Colmar嘅車,三十分鐘後就到達Gare de Colmar,直係車站嘅意思。朋友介紹一間位於Colmar米之蓮餐廳JYs, 一定要試一試。

沿住地圖方向行十分鐘左右,由無人嘅街道,一路走人潮一路多,就知終於到達心臟地帶。抬頭一望,嘩咗幾聲,所有小平房有如童話故事嘅小屋一樣,令我呢個自由行不停影相,一邊行一邊瘋狂影,不亦樂乎!


絕對係眼睛想旅行!

好似入咗童話故事一樣











慢慢走到JYs門前,咦,已經午飯時間,但為何露天座位空蕩蕩?心知不妙喇,走過去問賣salami檔嘅靚仔,佢話JYs已經兩日無開,可能店主外遊,吓!咁「好彩」呀?有機會到Colmar嘅朋友,記緊到JYs試試,話我知係咪我嘅損失!

算喇,唯有行到Cathedral附近嘅餐廳隨便坐低,嘆嘆猛烈嘅陽光,品嚐沙律德國香腸加杯Mango Smoothies。

St Martin's Church


色彩繽紛嘅觀光小火車
 食飽飽過後繼續搵靚景,經過紅磚market Marché couvert de Colmar。入去逛咗一個圈,都以食物為主,有好多買蔬果肉裡嘅店,由於我喜愛逛賣擺設嘅店,冇浪費太多時間喺market。


影完可以再影

走走走,就被一間賣家居擺設嘅店懾咗入內,原來遊Aix en Provence時都見過,但阿力完全冇俾我有停留嘅意思!今次仲唔有機會為所慾為!Maisons du Monde,總部於法國Brest嘅家具擺設連所店,入咗去註定出唔返嚟!一杯一碗,一布一木都非常country style,尤其有我最愛嘅搪瓷餐具!如果我住歐洲,我一定將整間Maisons du Monde搬返屋企!後來發覺朋友家有好幾款家具都來自呢間店。簡直係大愛!我要搬佢嚟亞洲!



快樂不知時日過,到已經下晝四點多,要回程返Zurich喇!原路返車站,有個低B小插曲:話說火車即將到站時,發覺,咦,點解駕車喺對面線?哎呀,醒目的我原來何處落車,何處等車,即刻九秒九跑過對面,好彩上到車,如果唔係要呆等多半個鐘!

0 comments:

Post a Comment